top of page

דברים נפלאים עוברים על הנגב בשנים האחרונות

דברים נפלאים עוברים על הנגב בשנים האחרונות. ראשי הערים והישובים בנגב ממש מחזיקים אצבעות ומתפללים "שלא ייגמר לעולם..."

השקעות עתק בסלילת כבישים והרחבת שירותי הרכבת מהצפון ומהמרכז ללב הנגב, השקעות מדינה ענקיות בהקמת מרכז הסייבר הלאומי שעשוי לחולל מהפך בכל תפיסת מקורות התעסוקה בנגב בארץ ובעולם, המשך אינטנסיבי של העתקת בסיסי צה"ל לנגב, הזרמת השקעות של יזמים פרטיים שמרגישים שמשהו טוב קורה בנגב והם רוצים להיות חלק ממנו.

אם הגענו למצב שמנהיגי הגליל פונים לראשי המדינה ומבקשים השוואת תנאים לנגב – דיינו.

אבל לפיתוח המואץ הזה יש כבר השלכות רוחב מרתקות. העליה במחירי הנדל"ן בנגב – דוגמא אחת. הביקוש הרב של זוגות צעירים להגיע לדירה צמודת-קרקע בנגב גם אם להמשיך בשלב הזה לעבוד במרכז – דוגמא שניה.

ויש גם את ההשפעה של כל זה על הפיתוח המואץ של התיירות בנגב. כן, הגיע זמן נגב גם בתחום התיירות.

אם אתם זוג צעיר עם ילדים, החי בגוש דן ורגיל לבלות את חגי תשרי בין בתי מלון באילת לצימרים בגליל, אנחנו מציעים לכם השנה לשקול את האופציה דרומית. עלו על המכונית שלכם, קישרו את הילדים היטב וסובבו את ההגה ימינה, דרומה אל ארץ הנגב המזמינה.

כנסו אלינו דרך שדות נגב, מרחבים ובני שמעון ובדקו מה יש לעמותת "שיקמה" להציע לכם. המבחר הוא עצום. רק תבחרו מה מדבר אליכם יותר.

ואם הגעתם ישירות לבירת הנגב באר-שבע אל תשכחו לקפוץ לבאר-אברהם ולראות איך אבי האומה חוזר אלינו במסע מרתק ומגיע עד למתחם הקטר שעמד בתחנה לבאר-שבע ומספרו...

ואחרי שביקרתם אצל טרנר במוזיאון חיל האוויר המשיכו להר הנגב לראות מה יש לרמת הנגב ולמצפה רמון להציע לכם ולילדים : חוות בודדים, אטרקציות, נופים מרהיבים ועתיקות, טיפולים לגוף ולנפש, גלריות ומסעדות.

משם רדו דרומה ובקרו בערבה הדרומית בואכה פארק תמנע המיסתורי עם הצימרים הייחודים, סלעי הגרניט והפונדקים עם האוכל הצמחוני המשביע. בדרככם חזרה צפונה קפצו לחוות ממשית של רשות הטבע והגנים הלאומיים וטעמו מהתבלינים של הנבטים. וכן, כן, כנסו גם לדימונה ותראו איך קהילת העבריים מרתקת במנהגיה ובתרבותה העשירה. לא לפני שניסיתם את מזלכם בדיג על שפת אגם ירוחם.

בדרך חזרה אל תחמיצו את אחד מיערות הקק"ל הרבים הפזורים כנאות מדבר ירוקים לאורך ולרוחב כל הנגב. אפילו המבואה המוריקה של פארק התעשייה המתחדש נאות חובב מעוטר בחורשת קק"ל ובעצי פרי מדיפים ניחוחות שלא הכרנו פעם בחבל ארץ זה.

מאמרים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
עקבו אחרינו
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page